Pages

About Me

My photo
Hello everybody ...in this small world full of bad things we all need our sweet moments .I discovered my passion for cakes and sweets a while back and I'm fascinated by it ...every day I'm on a search for a new recipe to try ...and impress my friends.Hope you all take a minute check my blog and dare to indulge yourself with some of my HeavenlySweets...

10/21/2011

Macaroons&Red velvet Cupcakes

O noua zi ...O noua reteta ..
Am vazut de multe ori emisiuni de tv in care marii cofetari ai lumii  prezentau cu maiestrie cum se fac acele mici delicii ..Macaroons ..si am zis ca n ar fi rau sa incerc si eu ...prietenii mei cu siguranta nu s-ar supara ...si asa a fost ..incantati ca intotdeauna de ceea ce degusta ..Pe langa Macaroons am zis sa incerc si cea mai faimoasa reteta de cupcakes din SUA...Red Velvet (Matase Rosie ..cu un topping de crema de branza si unt )

No comments:

Post a Comment